lördag 16 januari 2010

Mitt allra första blogginlägg

Då har man blivit "bloggerska" då hahahaha ;)
Har tänkt att starta en blogg så länge och nu har jag gjort det. Hoppas att jag kommer att ha tid att skriva inlägg ett par gånger i veckan iaf. Det händer rätt mycket i mitt liv och jag behöver få skriva av mig.
Det händer både roliga och sorgliga saker i mitt liv just nu. Börjar med det mest sorgliga och det är att min älskade lillasyster har fått återfall i cancer.. Fyyyy vad jag hatar cancer.... Varför måste min syster få det? Varför måste denna hemska sjukdom finnas överhuvudtaget? Det finns så många varför....... Hon mår ganska bra nu, men efter hennes cellgiftsbehandlingar mår hon dåligt i en vecka =(

Det roliga i mitt liv att jag stormtrivs med mitt arbete.
I mitt arbete för jag arbeta självständigt och få vara kreativ. Jag stormtrivs.
En annan skojig sak är att den 12 mars åker jag och Birgitta till Hurghada under 1 vecka. Där ska vi bara sola, bada, snorkla och shoppa förstås.
Det händer rätt mycket skoj i mitt liv, men det berättar jag om senare.
Detta var mitt första blogginlägg och absolut inte det sista

Inga kommentarer: