måndag 20 juni 2011

Bloggvänner



Instämmer med Maria.

6 kommentarer:

Mina dagar sa...

EXAKT så är det!!!
Jag tycker om dig också:D
Kram

BP sa...

Maria har nog rätt - delvis. Det är som FB: Uppdaterar du dagligen så är du "inne". Gör du det inte så är du "ute" illa kvickt.
Skulle aldrig kalla "bloggisarna" för vänner heller - kompisar duger bra.
Men du/Maria har nog rätt (om jag pratar för mig själv alltså, vilket jag gör när jg kommenterar;-): de senaste månaderna har bloggen varit min "skingra-tankar"-station. Å jag älskar den - å bloggkompisarna, å kommentarerna, å kommenterar hos andra...

maria sa...

<3<3<3

Ha en toppendag fina du <3

Camilla sa...

Ja..visst är det så. Visst har vi fått fina vänner genom bloggen.
Kram på dig!

Stattinskan sa...

Ja, tänk så många underbara människor man har stött på här på bloggen. Jag är oerhört tacksam för det!
Kram och gomorron :-)

Anonym sa...

Visst är det så!
Bloggvänner är lite som den gamla goda tidens brevvänner :-)