fredag 29 juli 2011

Måla, safta, buda och allmänt piff

Idag  blev jag väckt av M som behövde bärhjälp och bärhjälpen innebar att jag fick ärva en bamsebyrå av Cee. Bamsebyrån kommer att delvis visa sin rygg, så jag svartmålade ryggen. Nu längtar jag till färgen torkat så att jag  kan fylla den med en massa grejer.
Saftningen gick bra förutom att saften kokade över så jag fick en massa merjobb. Dagen avslutades med en lååång Powerwalk. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, vilar upp mig för morgondagens kalas vid Lånkan.
Det skojsigaste idag var jag äntligen vann en budgivning och "fick" en en hängstol i konstrotting, den ska pryda utbyggnaden av min altan som inom kort ska byggas =) Snygg eller hur......
Näe nu ska jag slänga mig ner i fåtöljen och ta ett glas läskande.

5 kommentarer:

maria sa...

Vilken fin hängkorg :) Budade du hem den på Tradera ?

Jag var rädd att vi skulle stöta på ormar i skogen idag men vi klarade oss...

Ha en mysig kväll nu <3
Kramar

BP sa...

Den hängstolen är ju absolut KANOOOOON!!! Grattis till den!!! Målning av bamsebyrå och saftkokning... utgår ifrån att du gjorde detta samtidigt så saften kokade över;-) Håll dig till fester Susanne;-)

Fru Venus sa...

Snygg! Tror inte den är nåt för mig, brakar säkert om jag sätter mig....

Viktkamp sa...

Mycket snygg stol, skulle jag kunna tänka mig att ha oxå =) fast jag hade nog inte vågat sitta i den ;) Kram

Anonym sa...

Otroligt snygg! Lycka till med byråfyllningen :-)