söndag 5 augusti 2012

Rustad för regn

Imorgon börjar jag att arbeta efter 3 veckors semester. Har under veckan rustat mig för en regnig höst.
Beställt ett par NOA NOA gummistövlar från Creative Lounge, så nöjd så att jag nästan bara nästan längtar efter regn ;) Klicka in på deras webbutik, där finns det mycket snyggt. Har även införskaffat mig en röd regnkappa, så nu är jag rustad. Jag har ett ordspråk som jag brukar använda mig av som är: Det finns inget dåligt väder, bara fula kläder. Nu måste jag nu ändra fula till fina ;)


8 kommentarer:

Johanna sa...

Vad fina stövlar! :) Vi hoppas dock på en solig höst! :)

Attans det är fel sida landet jag skall till!

Anonym sa...

Hösten kanske blir fin i år.

Så länge som vi slipper snö. kyla och drivis är jag glad

kram

Mallan sa...

Skulle INTE förvåna mig om det blir en regnfri höst just därför! :-) Kram

Ama de casa sa...

Jag slängde mina gamla tjänstestövlar från Skansen när jag flyttade till Spanien :-) (Fast just nu skulle jag ha haft nytta av dom vissa dagar... ;-) )

Viktkamp sa...

jag är svag för noa noa, var där i fredags och köpte en långklänning och en kjol =) Älskar klänningar nu för tiden.. kjolar är jag skeptisk för men denna föll jag som en fura för =) Kram

Pernilla sa...

Snygga:)

BP sa...

Be prepared som scouterna brukar säga. Personligen föredrar jag "mina" ants på bilden måste jag säga, men stövlarna är faktiskt fräcka!

Coquina sa...

Superfina stövlar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya Ib Laursen-tävling =)