fredag 4 januari 2013

Längtar...

Ååååhh, va jag längtar efter sol och värme.


6 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Ohhh jag med =) Sol värme och bara ben. Tänk att vi har det framför oss. Kram och ha en toppen fredag!

Vero sa...

Det gör jag med. Att få sitta mot en vägg, blunda och njuta av solens värme...

Trevlig helg!

Kicki sa...

Skulle ju vara härligt!:) Just nu sitter jag med en filt omkring mig och fötterna är kalla och fingrarna är kalla!

kattiiiiss sa...

Sol och värme ja :-)
Våra grannar åker till Gran Canaria idag... inte alls avis. Inte alls!

BP sa...

Sol fick du iaf idag - för första gången sedan den 14 december;-)

Guldkryckan sa...

Jo..nu är det bara regn & rusk..sommaren får gärna komma snart..men än dröjer det...man borde inte behöva gå ut alls när det är sådant här väder...man får ju gälar för sjuttan ;)

Ha de gött...! :)