lördag 27 april 2013

Lördagsplanering

Go'morron!!! Nu har Mamsegull åkt hem till sig. Älskar vår kvalitetstid, då vi skrattar, äter och dricker gott. Mamsegull vaknar tidigt så även jag idag. Med så många vakna lördagstimmar så kommer jag att hinna med en massa. Så nu hoppas jag att jag hinner med följande:

  • Plocka och hänga undan kläder som jag har slängt runt mig.
  • Plocka undan alla vinterstövlar.
  • Plocka fram hela Sommarskor-parken
  • Gräva upp växter
  • Plocka undan på framsidan inför nästa helgs altanbygge
  • Börja fixa på altanen på baksidan
  • Borra upp nya gardinstångsfästen.
  • Hänga upp gardiner i sovrummet
  • Tvätta fönster i vardagsrummet
  • Dammsuga och torka damm
  • Olja utemöbler
  • Fixa klädsel på pallen
  • Njuta av det vackra vädret
Hoppas jag hinner med hälften iaf ;)


9 kommentarer:

Mallan sa...

Ja, det var minsann en lång to-do-list en lördag! Men det skulle inte förvåna mig om du faktiskt hinner alltihop :-) Kram

Guldkryckan sa...

Min lista är inte så lång...redan avverkat några punkter efter uppvaknandet vid 6 i morse..nu ska bara apoteket få påhälsning och föreningsarbete på det...ja..sen blir det rast och vila ;)

Ha en skön dag :)

Carina Sjölund sa...

Oj vilken lång lista. Själv tänker jag åka till huset å fixa med lite spackling :)
Kramen♥ ha en go lördag

Sussi sa...

Härligt att kunna umgås med sin mamma så :)
Oj, det låter som om du har fullt upp!

Trevlig helg

Jeanette sa...

Det var ingen dålig lista, den hade tagit mig en månad att beta av ;-) Kör hårt!
Kram

Susjos sa...

Puh, hoppas du hinner med lite vila också!

Anonym sa...

Det var ingen dålig to do lista du hade.....
Hoppas du hinner med att njuta av helgen med.

JaanaM. sa...

Hoppas du hunnit med massor. Men framförallt njuta av solen!

Laila sa...

Den listan du!
Hur har det gått? Fast i oih för sig så har du ju söndagen kvar också. Tur är väl det kanske? ;-)