torsdag 12 september 2013

Hektisk torsdag

Har redan hunnit arbeta en timme, lämnat Rasmus nycklar till en snygg Vent-kille och snart ska jag iväg på ett "hemligt uppdrag", ska köpa en present till en kollega som tyvärr ska sluta på mitt arbete. Efter det "hemliga uppdraget" ska jag skynda mig till arbetet, gå på ett möte och sedan ska jag ta igen allt som jag missat under det "hemliga uppdraget". Efter arbetet ska jag och Djurgårdsfamiljen samlas äta middag och se hockeypremiären på Hovet DIF-Troja Ljungby.
Köpte en klackbiljett till systersonen/gudsonen Marcus, som blev så här glad (se  nedan).


3 kommentarer:

Agneta sa...

Gulligt! :)

Virriga Vero sa...

Visst är det härligt att överraska och glädja. :)

Ha en fin om än hektisk torsdag.

dianasdrömmar sa...

Fullt upp minsann :) kram Diana