onsdag 2 april 2014

Ny tatuering

På Nordbygg har Blåkläder en tatueringsstudio och självklar ville jag göra en tatuering. Funderade ett tag och kom att tänka på att jag vill göra något som skulle symbolisera min älskade lillasyster och hennes dotter A. Min lillasyster och systerdotters gravsten är dekorerad med Pippi Långstrump. Så jag hittade en bild på gravstenen som Robert ritade upp och sedan tatuerade på min högre skuldra. Jag är sååå himla nöjd över min  nya tatuering. Stort tack till Robert Sundin på Tattoo Söder i Ulricehamn 


14 kommentarer:

JaanaM. sa...

Snyggt!!

Anna sa...

Fint gjort av dig!
Kram

BELLAS VÄRLD sa...

Cool tatuering, fint gjort av dig! <3

Kraam Izabell

Hanna sa...

Vad fint!

anettan sa...

Så fin och fin tanke bakom. Kram Anette

BP sa...

Errmmhhh. Ja... öööhhhhh. Gilar inte tatueringar rent allmänt, men den här är åtminstone ööhh annorlunda och den betyder nå't för dig.
Så jag ger mig - jag gillar den:-)

dianasdrömmar sa...

Så fin :) kram Diana

Emelie - Mamma till Mh sa...

Så fin den var. Vilken fin tanke till varför också!
Kram

Jenny sa...

Andemeningen är ju fantastisk!

En plats i solen sa...

oh vad fint och vackert minne och föreviga där :) Vad hände med din syster och systerdotter?

soffie sa...

jättefin pippi är bäst hon :)

Guldkryckan sa...

Tatueringar som faktiskt betyder nåt är de bästa..bra gjort.

Har ju några själv, är nöjd med dem fast bara en som egentligen betyder något i dagsläget.

Jeanette sa...

Fina Pippi och fin tanke <3
Kram

Anneli sa...

<3