tisdag 27 januari 2015

Challenge You

Jag behöver verkligen ta tag i min vikt. Tränar mycket men det vill sig inte riktigt med vikten.. Har haft turen att komma med i premiärgruppen av Challenge You. Via en hemlig grupp på Facebook kommer vi få tränings- och kostplan, Coach som stöttar, peppar och svarar på frågor kring programmet. FB kommer även vara en plattform där alla medlemmar kan stötta varandra.
Nu ska jag mäta mig och ta lite bilder på mig själv. Jag kommer att uppdatera er under resans gång.





10 kommentarer:

anettan sa...

Grattis, vad spännande. Hoppasvi får följa med. Kram Anette

BP sa...

Du har ju faktiskt lyckats alldeles utmärkt förut om jag inte minns fel. Önskar dig lycka till och hoppas du vinner resan!

Käthes Mode sa...

Spännande. Lycka till!

Anneli sa...

Åh - det fixar du!!! Beundrar dig! Själv har jag insett att jag är alltför glad i mat för viktminskning - men kondis kan man ju få ändå?

Susjos sa...

Oj, va spännande!!! Vill också...trots träning så har man några trivselkilon som finns där för mycket...älskar ju mat och ..vin!!!
Ska bli spännande att följa dej!

Susjos sa...

PS. Du var inte i Leksand i kväll? DS....

Rantamor sa...

Lycka till !!

Tjingelingen från Rantamor.

Jeanette sa...

Grattis vad kul! Jag var också lite sugen på att anmäla mig till den men är så inställd på min 5:2 nu och inbillade mig att det är mer planering och jobb med Challenge you, vilket jag inte mäktar med just nu. Men det ska bli jättekul att få höra om den hos dig, och hur det går såklart.
Lycka till :-)

Frk M sa...

Vad spännande det låter! Kommer bli roligt att följa dig.

Jag har så svårt att hitta balans i allt jag företar mig så att stanna när jag mått målet är inte så lätt.

Kolonilotta sa...

Tråkigt att höra att du inte är till freds med din vikt!
Hoppas och håller tummarna för att du klarar det med den här gruppens hjälp!
Kram! ♡