onsdag 12 oktober 2016

Förvirrad?

Imorse var jag på Waterfront för att plocka iordning vår monter, efter det skulle jag och kollegan P äta frukost innan seminariedelen började. Vi plockade på oss kaffe och smörgås, snicksnackade lite och blev lite förundrande att det togs leg på alla som skulle in på seminariet. Märkligt men vi lever ju i en galen värld, trodde väl inte byggbranschen var så farlig.
Jag och P skildes åt, P skulle registrera sig och jag åkte till kontoret. När jag kom till kontoret fick jag meddelande från P att vi varit på fel seminarie, vi hade varit på Polisens seminarie (därav all säkerhet) ;)
Skrattade gott och blev glad över att jag fortfarande arbetar i en ganska ofarlig bransch ;)

2 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Den var rolig! Kvällens ASG kan jag säga:-)))))

FrkM sa...

Haha... som jag skrattade då jag läste detta.