lördag 5 november 2016

Nytt försök

Igår var jag tbx till min läkare eftersom hostan inte är borta och jag har fått ont i hals och öra (ingen feber). Då hade öroninflammation och något jox i halsen adderats till min hosta, skoj NOT
Läkaren skrev ut öronproppar, antibiotika och ännu mer hostmedicin. 
Alla receptbelagda mediciner har hostan kostat mig 1200:- och sedan tillkommer alla försök med receptfria mediciner och läkarbesök. 
Hade varit roligare att gjort något roligare med dessa pengar typ ett par nya stövlar ;)
Nu hoppas jag att det vänder och jag blir frisk igen, 6 veckors hosta är jobbigt. 


2 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Hoppas innerligt att du blir frisk snart.

BP sa...

Ja, dom pengarna kunde du haft roliga för. Men vilken segdragen hosta och alla add-ons. Inte ett dugg roligt. Hoppas att alla mediciner du fåt hjälper den här gången!