söndag 29 oktober 2017

Rensar

Denna helg  har varit så grå och trist, igår regnade det hela dagen och i dag yrde det lite snö i luften.
Passade på att plocka ner alla sommarkläder och plockade upp varmare kläder. Mycket hamnade i skänkhögen, Det blev en rejäl hög med tröjor, klänningar och blusar, imorgon lämnar jag allt till Myrorna. Gillar dessa grå helger (bara de inte blir för många), får så himla mycket gjort då.
Nästa vecka är full med aktiviteter, ska äta italienskt med gamla kollegor, äta libanesiskt med Dee, träna 3 ggr, gå på hockey och på lördag ska jag springa Run of hope (alla pengar går till Barncancerfonden).



3 kommentarer:

BP sa...

Det du gjorde idag gör jag en gång per månad, då ambulerande SÖRAB kommer hit och samlar in allt man inte orkar släpa till Myrorna eller den lokala loppisen. Så himla skönt att rensa hemma tycker jag:-)

FrkM sa...

Rensa är ju toppen! Gör jag hela tiden ;)
Denna helg har jag dock har en slappar och sovarhelg kombinerat med att träffa vänner på kvällarna. Perfekt.

Susjos sa...

Va duktig du är på att rensa...nog för att vi rensade en massa när vi flyttade, men de tär fortfarande trångt i klädskåpen!
Ha en toppenvecka!