fredag 15 december 2017

Pre-födelsedag

Imorgon fyller jag år och för att förfira lite så köpte jag med lite gott från Dunkin' Donuts.
Förmiddagsfikat blev uppskattat bland mina närmaste kollegor. Har även fått ett blommogram som skulle levereras under eftermiddagen, har ingen aning vem som kan ha skickat (hoppas på en hemlig beundrare ;) ).
Imorgon på självaste födelsedagen ska jag vara klar kl 09:00, för att bli upphämtad av min son och svärdotter. Det är allt jag vet och jag är sååååå nyfiken.
Att fylla 53 år verkar bli skoj =)



3 kommentarer:

BP sa...

Stort GRATTIS i förskott! Å vilka otroligt roliga bakverk du köpt!
Ska bli kul att höra vilken överraskning sonen och svärdottern har planerat.

Susjos sa...

Men så spännande! Ser fram emot att få veta mer! Å stort Grattis igen i efterskott!!!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Grattis i efterskott, hoppas du fick en underbar dag.
Kram Pia