måndag 8 januari 2018

Nytt arbetsår

Då har jag gjort årets första arbetsdag. Kul att träffa kollegorna och skönt att vara igång igen. Imorgon är det dags att ta tag i träningen oxå, sedan är allt som vanligt igen.
Har skaffat mig en riktig papperskalender, är så trött på den digitala. Får ingen riktig koll tycker jag när jag har allt digitalt. Blir lite dubbelarbete att komma ihåg att fylla i möteskallelse som kommer via mejl, så vi får väl se ifall jag den sista december ff har en papperskalender ;)


2 kommentarer:

BP sa...

Har faktiskt aldrig använt en digital kalender. Tycker de är oöverskådliga och inte "naturliga". En papperskalender däremot, där ser vad man har skrivit och var på ett lättläst sätt. Perfekt för mig med!

FrkM sa...

Papperskalender skulle aldrig fungera för mig. Jag har för många möten och för många ändringar så ju mer automatiserat det är desto bättre. Det gör att det finns större chans till att jag är på rätt ställe vid rätt tidpunkt :)