måndag 21 maj 2018

Min helg

Min ganska aktiva helg började med middag på YUC som är en mycket populär mexikansk restaurang på Norrtullsgatan. Mums va det var gott, kan varmt rekommendera den restaurangen.
Lördagen inledes med kvalitetstid med min son, lite shopping, fika på Röda cafét. Under eftermiddagen var det dags för konsert med Kummelby Gospels kör. Lite läskande på ett lokalt hak avslutade lördagen.
Söndag, mycket chill och massa hockey 😁
Och nu är det måndag igen och denna veka händer det en hel del i mitt liv. Ha en fantastisk vecka



3 kommentarer:

Anneli sa...

Ja det där var en nervpars - även om jag hade tyckt att det varit nästan lika kul om Schweiz vunnit ;)

Susjos sa...

Åh, den restaurangen har jag hört talas om, vill dit!!!

Susjos sa...

...såg lite av matchen, men var tvungen att åka till jobbet sen, men såååå kul med VM-guld!!!