torsdag 25 oktober 2018

Konferens mat

Jag har arbetat på ett 2-dagars seminarie och stått och varit artig och delat med mig av min kunskap.
Det är himla kul att träffa folk men det där med konferensmat är ingen höjdare, för det första så är den alltid kall och när man är på hållbarhets-seminarie så serveras det hållbarhetsmat. På bilderna ser ni vad jag har fått mig serverad (vet att jag inte ska vara otacksam ;)).
Bild 1: Helt okej men att äta en hel bit fetaost blir ganska torrt.
Bild 2: Bönbiff är inte min grej, tog 2 tuggar och med svansen mellan benen fick jag lämna tbx tallriken med nästan allt kvar (såg att det var fler som gjorde det).

Vet att det inte kan vara det lättaste att hitta mat för ca 800 personer, men det hör var inte gott.





2 kommentarer:

BP sa...

Nej fy!!! Det här är inte min mat heller. Okej då dippen på första och ajvar-dippen på andra bilden. Men resten - nej tack!

Storstadslivet efter 40 sa...

Ojdå...nä inte en jag hade ätit detta. Är dock inte kräsen men lite bättre kunde de väl
Kram Annette