torsdag 24 januari 2019

Mitt nya lås

Efter mycket om och men så funkar mitt lås från Yale Doorman. Allt började i söndags när låset skulle installeras. När allt är på plats så fungerar inte låset, så det var bara att plocka ner låset åka iväg till Bauhaus. Får ett nytt lås som installeras på måndagen, tror inte att det är sant när även detta lås är trasigt. Vad är oddsen att en och samma person "lyckas" få trasig lås. På tisdagen byts även detta lås ut och installeras ännu en gång. Kan berätta att när man tar bort ett lås så är det 2 hål i dörren och nu när vi haft rätt kallt så har det kommit en massa kalluft i mitt hus =(
Nu har det nya låset fungerat i 2 dagar och håll nu tummarna att det fortsätter så. 
Skulle jag rekommendera ett kodlås från Yale Doorman? Fråga mig om ett år, säger jag knappast!



3 kommentarer:

BP sa...

Berätta historien till den förnämliga tidningen som ges ut av "vårt" företag. Tror att M skulle nappa - kanske;-)

Susjos sa...

Jösses, vilken historia! Hoppas att det fortfarande funkar!

FrkM sa...

Hm... jag som så gärna vill ha ett sådant lås. Dock är jag dessutom lite rädd att det är lätt att ta sig in med dem. Du kanske vet mer som är smått i branschen?