lördag 2 februari 2019

Löpningens dag

Idag är det dags att uppmärksamma löpningens dag. Jag tycker att det är sååååå tråkigt att löpträna, men att springa lopp i hopp med nära och kära är så skoj. I år har jag anmält mig till Vårruset och det kommer nog att bli ett par lopp till. När jag skulle skriva detta inlägg kom jag att tänka på att jag har en liten låda där jag brukar lägga mina medaljer i, så jag rotade fram dem och taaadaaa här kan ni se dem. Blir riktigt stolt när jag ser dem #klappar mig på axeln ;)


2 kommentarer:

BP sa...

Du är verkligen duktig, inte bara med att delta i lopp utan med att motionera överhuvudtaget. Trodde du gillade löpträna, eller så föredrar du kanske PWs.

Susjos sa...

Bra jobbat! Har också en hel del fina medaljer, joggar gör jag ...fast så himla roligt är det inte, bara ibland...och det är ju alltid skönt efteråt!