onsdag 12 juni 2019

Lite ämlig

Jag har fått en trist infektion i kroppen som gör att jag är himla trött. För en vecka fick jag buksmärtor,  Cee skjutsade in mig till akuten och bästa, bästa Cee satt kvar med i 8 timmar, det gör bara världens bästa vän.
Efter 8 timmar fick jag en brits att ligga på och efter 13 timmar fick jag träffa en läkare som berättade om infektionen. För att göra en lång historia kort,, så låg jag inne i 2 dygn för observation, massa smärtstillande, näring och antibiotika intravenöst.
Jag ska leva på som vanligt men det är svårt när man blir så trött, arbetar hemifrån nu och då kan man ju gå iväg och vila ifall det behövs.


Schysst passform, toppen med halkduttar på båda sidor ;)

Tänk vad en frukost kan smaka bra när man varit fastande i 1,5 dygn

Gillar inte clowner egentligen, med sjukhusclowner gör ett kanonjobb

Här låg jag och vilade när jag kom hem. Borta bra, men hemma bäst

3 kommentarer:

BP sa...

Oj, oj, oj. Det var verkligen tråkigt att höra. Nu hoppas jag verkligen att infektionen går över snart. Tycker väldigt synd om dig och ger dig en styrkekram.

Susjos sa...

Men så trist! Hoppas du väldigt snart kryar på dig!!!
Varm Kram!

FrkM sa...

Krya på dig. Hoppas du får bot på infektionen.

Sjukhusclownerna är bara bäst.

Kram <3