måndag 7 oktober 2019

Uppdatering

Hallå på er. Det blev ett litet blogguppehåll pga så mycket jobb så jag är dödstrött på kvällarna.
Men har iaf hunnit med lite skoj förut att vara så himla trött ;)
Jag har plockat svamp, varit på AW, orienterat, tränat, hejat fram DIF i både hockey och fotboll, plockat undan sommar, haft virkskolan med svärdottern, shoppat, umgåtts med nära och kära och lite annat skoj.
Håller just nu på att planera in hösten och just nu står AW med Oktoberfest-tema, bio, Häringe Slott, höstaktivitet med familjen på schemat.


2 kommentarer:

BP sa...

Med andra ord så har du haft fullt upp, som vanligt alltså;-) Inte att undra på att du känner dig aningen trött på kvällarna...

Guldkryckan sa...

"Virkskola" hade min mor med mig när jag var liten...blev ganska bra på det fast det mesta har jag glömt.
Har dock haft nytta av det i slöjden på kneget...inte för att jag fick ihop nåt utom möjligen en fingerborg som jag sen hade som mössa i tre dagar till allas stora glädje så var det ändå till nytta. ;)

Ha en skön kväll.