tisdag 22 september 2020

Coronasäkra kontoret

På mitt arbete så kommer att vi att fortsätta arbeta hemifrån så länge FHM säger att det är bra att arbeta hemifrån. Men vi är några som vill arbeta från kontoret i bland. Vi har ett stoooort kontor så det kommer nog inte bli fullt överallt men vi ska nu Coronasäkra kontoret och då har jag och kollegan L kommit på bästa idén, så bra att inte ens Professor Balthazar hade kommit på en bättre idé 😉 
Jag är så nöjd över idén, men jag avslöjar ingenting förrän det är klart. Nu ska jag ta kväller med ett stor jagärsånöjd-leende på läpparna.



2 kommentarer:

BP sa...

Behöver ni verkligen coronasäkra kontoret???? Som jag har hört är det mellan fem och tio personer i det jättestora kontorslandskapet, resten jobbar hemifrån. Men det ska bli kul att läsa var ni har tänkt.

Susjos sa...

Vem minns inte Balthazar! Ska bli spännande att höra vad du kommit på!