torsdag 5 november 2020

En annorlunda arbetsdag

Idag har jag arbetat på vår Kundservice (pga personalbrist), vilket jag tycker både är roligt och lärorikt. Jag har ringt upp kunder och svarat på en massa mejl. Har engagerat halva företaget för att få tag i rätt svar. På lunchen tog jag en promenad runt Långsjön med en kollega som bor på andra sidan om sjön, så härlig promenad i vårt fantastiska vårväder. Fulladdad med energi och Poke bowl till lunch så har eftermiddagen försvunnit i ett huj. 


2 kommentarer:

BP sa...

Föreställer mig att det är lättare att vara på plats på kontoret i sådana fall när kundfrågor dyker upp. Kan tänka mig att det tar längre tid att få tag på folk ock ställa frågor via mejl/telefon.

Guldkryckan sa...

Kontorsarbete är väl att föredra i dessa tider då man kan jobba hemifrån.

Undrar om jag kan få en sådan fin tjänst på kneget istället? ;)

Tillönskar dig en underbar lördag...ha det jättefint.