Här kommer lite skoj så hör på en onsdag ;)
onsdag 13 februari 2019
tisdag 12 februari 2019
Kokosbollstårta
Igår fyllde min kollegan P 50 år och i ett svagt ögonblick sa han att han önskade sig en kokosbollstårta Och ibland har jag världens bästa minne 😆
Så igår på Ps födelsedag serverades det kokosbollstårta.
Så igår på Ps födelsedag serverades det kokosbollstårta.
torsdag 7 februari 2019
Tråckla ihop hus
Jag och min kollega Elin har tråcklat ihop dessa fina hus. Det mindre fina huset på vänster sida är mitt och de 2 andra har Elin broderat.
Vi har hussamlingen på kontoret och inväntar ett hus till.
Vi har hussamlingen på kontoret och inväntar ett hus till.
onsdag 6 februari 2019
måndag 4 februari 2019
Snö, snö och åter snö
OMG va mycket snö vi har fått hemma på min gata. Tur som en tok att jag har världens bästa vänner som jag även bor granne med, när jag kom hem i söndags så hade världens bästa M skottat så jag bara behövde glida in i mitt hus.
Bilden är från gången mellan våra radhus och det tog många timmar innan våra skottmänniskor var på plats och hyfsade till gången. Som om denna snö inte skulle vara nog så kommer det ännu mer imorgon =(
Bilden är från gången mellan våra radhus och det tog många timmar innan våra skottmänniskor var på plats och hyfsade till gången. Som om denna snö inte skulle vara nog så kommer det ännu mer imorgon =(
lördag 2 februari 2019
Löpningens dag
Idag är det dags att uppmärksamma löpningens dag. Jag tycker att det är sååååå tråkigt att löpträna, men att springa lopp i hopp med nära och kära är så skoj. I år har jag anmält mig till Vårruset och det kommer nog att bli ett par lopp till. När jag skulle skriva detta inlägg kom jag att tänka på att jag har en liten låda där jag brukar lägga mina medaljer i, så jag rotade fram dem och taaadaaa här kan ni se dem. Blir riktigt stolt när jag ser dem #klappar mig på axeln ;)
fredag 1 februari 2019
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





