söndag 17 januari 2010

Söndagspromenad



Just nu sitter jag med en kopp kaffe och ska skriva ihop mitt andra inlägg.

Vaknade halv tolv av att Christine ringde, skönt att få sova länge, men inte hur länge som helst.
Vi bestämde att ta veckans Långsjörunda (numera på isen).Så nu är jag alldeles rosig på kinderna och benen är kalla, men va nyttig jag känner mig.

Nästa vecka blir intensiv, ska vara i Luleå från tisdag till torsdag. Vi ska vara på LTUs arbetsmarknadsdag LARV 2010
I onsdags var jag och Börje på Karlstads Universitet och berättade om Byggtjänst och visade hur de kan använda våra "verktyg" i undervisningen.
Imorgon kommer Rasmus hem, har inte sett honom på 2 veckor. (längtar så mycket efter honom). Imorgon hoppar jag över Yogalates, så vi kan umgås.
Ha en fortsatt bra söndag =)

Inga kommentarer: