tisdag 9 februari 2010

Vaccinering och lite shopping

I dag var det dags för mina andra Twinrix-vaccinering. Köpte även Ducoral. Blev lite förvånad när Vaccineringstanten sa att det var onödigt att ta Ducoral, eftersom den bara hjälper till 20-25% (har tidigare hört 85%). Funderade en stund och beslöt mig att jag skulle köpa den trots den låga procenten. Skulle man bli sjuk, så blir man nog förbenad över att man inte tog den.
Mötte upp Birgitta på Vaccinering, efter hennes Ducoral-inköp så gick vi in på Gina. Jag köpte mig en snygg top och B hittade en snygg klänning för 49:-!!!
När vi hade sagt adjö till varandra och jag konstaterat att det var trubbel både i T-banan och pendeln, gick jag in på Indiska och hittade 2 linnen för 15:-/st.. Hur billigt kan det egentligen bli....
Imorgon ska jag köpa slutspelsbiljetter!!!!! =D

2 kommentarer:

Veronicas blogg sa...

Vilka fynd!!! Av vilken anledning plågar du dig med vaccin? Ska du till solen?

Kramar
Veronica

Susanne sa...

Jag ska till Egypten den 12 mars.... Visst är det synd om mig ;)