onsdag 28 december 2011

Nyårsshopping

Det är så underbart att arbeta under mellandagarna, ingen stress man hinner umgås med sina kollegor.
Idag blev det lite Nyårsshopping:
4 flaskor schysst vin till Nyårsmiddagen
10 st Sky Lantern
2 Nyårstoppar
Kompletteringsshoppade 2 st frukostmuggar.

Btw, så ska jag inför köpstopp fr o m 1/1. Jag ska inte köpa en onödig pryl på 3 månader, önska mig lycka till ;)
Nu ska jag vara lite huslig, diska, tvätta, plocka och vänta på att DIFs bortamatch mot Timrå börjar.
Ha det gott <3
Ett fynd 100:-

7 kommentarer:

Petra sa...

Snygg topp. Köpstopp säger du? Då kan jag ju tipsa dig om att passa på att shoppa mycket innan den 1 så har du kanske allt :-)

Vero sa...

Åh så fin topp. Jag får dra på mig en "gammal" klänning jag...

Sussi sa...

hahaha det skulle jag ALDRIG klara ;)
Så fort jag går in i en butik så måste jag köpa nåt. KUL :)

Anonym sa...

Vilken fin topp, var köpte du den.kram lisa

BP sa...

Toppen är ju såå fin!!!
Å du - I believe it when I see it - ja alltså köpstoppet;-)

Stattinskan sa...

ASSNYGG :-)

Jess sa...

Snygg topp!