söndag 12 februari 2012

Helgaktiviteter

Softar i soffan efter en intensivt helg som har bestått av

  • Ispromenad med J, medan Cee och M åkte skridskor
  • Fika på Herrängens Gård
  • PW på 19000 steg in till Zinken för en liten koll på bandymatchen mellan Bajen och Gais
  • En snabb träff med Ms söner på Rosenhof
  • Hem för lite piff innan vi åkte till Porto Salvo för lördagsmys med efterföljande efterfest.
  • Frukost på Lyckogången 2
  • PW på 10000 steg till Mälarhöjden
  • Bokat biobiljetter på Heron
  • Ishockey på Falken
Jag har haft en kanonkul helg!!!!

Smarrig kanelbulle



7 kommentarer:

Stattinskan sa...

Ja ... det är snudd på lite avund härifrån. Jag har tvättat, städat, tvättat bilen och gjort storkok ... herregud, det låter som jag inte har nått liv ;-D

Hovdamen sa...

Oj!! Det var många steg, duktigt kämpat!

♥ Carina ♥ sa...

Najsig helg! Hoppas veckan som kommer blir lika bra ;)
Kram

Anneli sa...

......och jag ligger bara några steg efter..... ;) Låter som en toppnehelg!

BP sa...

Full fart på din helg med andra ord!!!

Camilla sa...

Ser ut som en riktigt trevlig helg. Själv har jag jobbat :(
Kram!

Malla sa...

massor av aktiviteter :)