tisdag 12 juni 2012

Lite piff

Igår efter min gaddning, köpte jag mig en ny orange sommarväska som gick sönder efter ett par timmars användande =(. Så idag efter arbetet gick jag med bestämda steg med min vapendragare Dee till butiken, tyvärr var den slut men de beställde hem den från sin andra butik så det löste sig. Tur de,t för jag verkligen älskar denna väska, hoppas att den nya inte är ett måndagsexemplar.
När vi ändå var vi Huddinge C så blev det lite piff-shopping på Hemtex. Shoppade 2 trädgårsdynor, 2 löpare och en lampskärmskjol. Så att från varit en irriterad trasigväskmänniska blev jag en glad nyshoppadmänniska.

Trädgårdsdynan

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin trädgårdsdyna! Den sitter man nog skönt på :)
Kram

Joanna Björkqvist sa...

Tänk vad lite shopping kan göra för humöret! Nu får vi bara hoppas att solen hittar till trädgården också! ;)

Kram!

Anneli sa...

Hmm kom precis på att vi inte ens har en hel trädgårdsstol att köpa en dyna till - de gick sönder i höstas........ Fint blir det hos dig på altanen - jag tror jag flyttar in där ;)

dianasdrömmar sa...

Härligt att det kan vända :) kram Diana

Kicki sa...

Den var fin! Speciellt för att den var svart och vit:)

Camilla sa...

Tur i oturen vill säga då. Hoppas att denna väska håller nu då.
Tänk vad roligt det är då man får shoppa :)
Kram!

Herr Nilssons Fru sa...

Oh en orange väska, jag älskar oranget, klär mig ofta i de. Synd den var trasig men tur de kunde skaffa fler. Annars blir man ju så besviken. Stjärspeckad dyna - fin.
Kramiz