fredag 15 mars 2013

Tema - Kafferep

Ni som har följt min blogg vet att jag och mina närmaste kollegor brukar ha temaluncher, idag blev det temafika - Kafferep. Jag lånade Is hatt med flor, köpte småkakor från Segeltorps konditori och tog med mig ett gammalt tårtfat, så idag kl 14:00 var det dags.
Det märkliga är att ingen tycker att det är märkligt att jag glider runt med en hatt med flor, kollegan M har en svart spetshandske (den andra har hon tappat bort). Det är bara en vanlig arbetsdag ;)

Bild lånad från kollegan Dee


Tydligen ingen märklig syn på mitt arbete ;)

16 kommentarer:

Ting sa...

Haha, vad roliga ni är!

Guldkryckan sa...

Haha..ja..varför inte...kul grej :)

Sv: Stort tack för grattiset :)

soffie sa...

mums va gott å vilken snygging :)kul det där...

Jenny sa...

Vilken uuuunderbar hatt. Och vilken kul idé.

BP sa...

Alltså alla vet ju att du är så härligt galen så det är nog därför ingen att det är konstigt;-)
Å du klär dig i den hatten - Greta Garbo stuk över dig där. Båda bilder är helt suveräna. Dee verkar vara en proffsfotograf. Sätt in en av bilderna som ny profilbild!

Osloskånskan sa...

Wow! Snyggaste ju! Och så kul med kaffereptema!

dianasdrömmar sa...

Vilken rolig ide :) kram Diana

Browneyedgirl sa...

Skrattar, vilken härlig ide =)
Och sååå fin. Kram och ha en toppen lördag!

JaanaM. sa...

Gud så roligt med en temafika!!! Ah! Kanske ska ha det på jobbet också... :)

Mina dagar sa...

Haha...helt normalt att glida runt i den hatten!?
Men så kul att ni har sånna teman! Förgyller ju tillvaron rejält:-)
Ha en fin lördag!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag måste bara älska din arbetsplats! :)
Kram.

Ama de casa sa...

Så tjusigt! :-)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Vad roligt! :)

Viccy sa...

Mys med kafferep! :)

Anneli sa...

Underbart när ingen reagerar på hatt med flor och spetshandskar :)

Laila sa...

Men det är ju underbart! Bara älskar fotona på dig. Tycker det är så häftigt att inga vågade kommentera dina attiraljer till dig. För garanterat att dom tänkt! ;-)