onsdag 26 mars 2014

Trött och sliten

Ursäkta att jag är sämst på att gå in och kommentera era underbara bloggar, men just nu är jag ganska trött och sliten. Idag har jag arbetat med förberedelse för 3 Events/Mäss som går av stapeln fr o m imorgon och hela nästa vecka, men från den 7:e ska jag bli mycket bättre, Ett och annat inlägg ska jag iaf hinna med, så ni ni vet vad jag sysslar med. Nu ska jag packa lite för imorgon åker jag till Nyköping för att köra 4 olika Workshops tors-fredag.
Klart slut Varulvstjut.

Så här känner jag mig just nu ;)

4 kommentarer:

Susjos sa...

Oj oj..full fart! Hoppas ändå att du har det roligt under tiden :-)

Jenny sa...

Sexy mama. Var rädd on dig!

BP sa...

Förstår att du är ganska mör vid det här laget. Tur att Nordbygg bara hålla vart tredje år.

Jeanette sa...

Du kommer igen när du har tid och ork. Ta hand om dig, Kram