torsdag 24 april 2014

Snälldag

Idag har jag varit riktigt snäll mot mina nära och kära. Jag har
Köpt säsongsbiljetter till DIFs alla hemma matcher till M (min Gudson och Prao)
Köpt 24 jordgubbsplantor till min älskade unge
Bokat Herrgårdsweekend som jag vann och bjudit med Dee

En lite rapport ang min prao så går det jättebra för M. Han är snappar upp allt kanonsnabbt, snabblärd, mycket smart.  Han måste fått allt från sin moster ;)

Nilden föreställer 8/24 av jordgubbsplantor. Tur att han har terasslådor så han får plats med alla plantor.



3 kommentarer:

Susjos sa...

Så snäll du är!!!

Anonym sa...

Snälldagar brukar bli ringar på vattnet.

BP sa...

Det är ju det som är så "frustrerande" att se att dessa PRAOn förstår allt direkt... och "läxar upp" en då och då också. Gillar PRAOn, har lärt mig massvis av dom som jag haft... å det har förhoppningsvis lärt sig nå't av mig också;-)