söndag 22 mars 2015

Det bästa med söndagar....

År att jag får göra precis vad jag vill. Denna söndag har jag valt att vila upp nmig inför nästa vecka som är intensiv. Börjar måndagen med att mitt arbete arrangerar en Gala, ska bli mycket kul att att arbeta på den. Det blir föreläsningar, prisutdelningar, galamiddag med underhållning . Ska försöka klämma in något blogginlägg under kvällen så ni får se vad det vi har arrangerat.
Kommer iaf uppdatera på Instagram, där kan du följa mig, sun64
Ha en fortsatt trevlig söndag



6 kommentarer:

Agneta sa...

Låter spännande!

Kolonilotta sa...

Oj! Va roligt!
Ser fram emot att få se bilder! :)
Trevlig kväll!

Susanne ❤️ sa...

Låter hur kul som helst:)
och Det kan ju inte annat än bli bäst när du är med och fixar:) hoppas din söndag var lugn och skön
Kram

BP sa...

Den vilodagen behöver du nog, för det blir ju stort (=mycket jobb) imorgon. Ska bli spännande att se dina bilder!

anettan sa...

Jag hoppas på en spännande måndag för dig. Kram Anette

Frk M sa...

Vad spännande det låter! Blir så nyfiken på vad det är du jobbar med.