söndag 24 maj 2015

Bröllopsplanering

Idag har jag suttit med min son, blivande fru och hennes familj och planerat deras bröllop som går av stapeln i sommar. På självaste dagen blir vi ca 30 personer och på deras  1-åriga bröllopsdag blir det en stor fest med ca 80 gäster.
Idag har vi satt ihop ett körschema, pratat dukning, dekoration och lite annat under 6 timmar.
Jag som absolut inte är en tårtmänniska fick provsmaka 4 olika sorter tårta. Ungdomar bestämde sig för en kombo från 3 av dessa, det blir nog bra tror jag.
Det är mycket att gör nu och 69 dagar framåt, så semesterplanerna blev ändrade nu ;)

Bild lånad rån Illustratorcentrum.se

3 kommentarer:

Susjos sa...

Men så roligt med bröllop!!!!

Anneli sa...

Åh så kul!!
Jag är världens största "succer for weddings"!

Kolonilotta sa...

Å va roligt med bröllop!
Det var alldeles för länge sen jag fick gå på ett.