onsdag 29 mars 2017

En gammal DjurgĂ„rdare 💛❤💙

IgÄr köpte jag mig ett par nya sneakers frÄn Adidas (bild kommer senare), passade samtidigt pÄ att köpa mig en ny matchtröja.
NĂ€r jag skulle betala sĂ„ frĂ„gade den unga kassörskan Är tröjan en present?
J: NĂ€e, den ska jag ha.
K: Jaha????
J: Jag Ă€r nog en av DjurgĂ„rdens största Fan. 
K: Hejehe
J: Jag har sĂ€songskort i bĂ„de fotboll och hockey, har Ă€ven DjurgĂ„r'n tatuerad i nacken. 
K: Va skoj... (hon var rÀtt generad)

Mina rosa sneakers va inte mÀrkligt, men att jag en medelÄlders dam skulle ha en matchtröja det var tydligen mÀrkligt ;)
Hur som haver sĂ„ var hon mycket trevlig. 
NĂ€sta mĂ„ndag Ă€r det Allsvens premiĂ€r sĂ„ dĂ„ mĂ„ste jag vara dressad i nya Adidas Gazelle och ny matchtröja. 
Ha en underbar onsdag. 


1 kommentar:

BP sa...

Hahaha! Konstigt att rosa (grrrrr) sneakers gÄr bra medan matchtröjan uppenbarligen inte passar.

PS. Kul förresten att du kallar dig för dam;-) Trodde damer bara bodde pĂ„ Östermalm och har hund och hatt;-) DS.