torsdag 28 december 2017

Packad

Jag är inte packad ;), har packat för 5 dagar i Sälen. Håll tummarna att det inte blir alldeles för kallt och att vi får en massa sol :)
Idag har jag varit till återvinningsstationen med en massa skräp och vi var inte ensamma om att vilja rensa ut inför ett nytt år.
Känns himla skönt att vara ledig, har mest lulla runt och fixat en massa dåliga samveten. Gästrummet/arbetsrum är nästan klart, ska bara upp lite tavlor och gardiner (bild kommer).
Nu ska jag fortsätta se Djurgården spela borta mot Linköping. Passar samtidigt på att önska er ett fantastiskt nyår.


7 kommentarer:

BP sa...

Önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År och massvis med skojiga aktiviteter i Sälen!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Ha en jätteskön sälen vistelse. :-) E lite avis måste jag säga...haha. :-) kramizz

JaanaM. sa...

Härlift med lite ledigt och skidåkning!

FrkM sa...

Hoppas du har en trevlig resa!
Lindvallen och backen Gustav påminner mig om barndomen.

Susjos sa...

Hoppas du njuter av Sälen och all snö! Gott Nytt År!!!

Mittgodastefinaste sa...

Tittar in och önskar dig ett alldeles underbart 2018!

Kram Jenny

FrkM sa...

Du... har väl inte brutit benet eller så då du tystnat :o