torsdag 17 december 2020

Vad har hänt i veckan?

Igår fyllde jag år, blir firad via Teams och på hemmaplan av min son och hans fru. Den finaste presenten var nog när jag kände mitt blivande barnbarns rörelse i Ts mamma, sådan härlig känsla.
Nu är det bara ca 3 veckor kvar och jag har börjat fundera på ifall man får pussa, kram, sniffa på bebisen när den kommer. Eller kommer jag bara att överösa bebisen med en massa kläder när han vill kommer i brist på kramar.
För övrigt så arbetar jag, tränar, Teamsar med kollegor och vänner, är så trött på den där här pandemin men samtidigt så glad varje morgon när jag vaknar att jag är frisk.
Hoppas att ni som läser detta mår bra 💗



3 kommentarer:

Susjos sa...

Grattis än en gång, och så spännande med barnbarn snart!
Kram!

BP sa...

Stort GRATTIS i efterskott! Det ska bli spännande att bli farmor. Det är väl ditt första barnbarn, eller hur?
Gissar att du lär få vänta med att pussa och krama bebisen. Just nu får ju inte ens Rasmus följa med till BB och förlossningen - så...

Guldkryckan sa...

Enormt stort grattis i efterskott och ett extra stort grattis till det kommande barnbarnet....härligt.

Mår bra här, än så länge iallafall, hoppas det håller hela vägen till efter nyår ;)

Ha det fint.