tisdag 22 juni 2010

En underbar kväll på snaps med underbara väninnor

Idag har det verkligen varit sommar. Avslutade dagen på Snaps med Lena och Inger. Verkligen älskar dessa varma kvällar på Medis och dessutom i trevligt sällskap. På förmiddagen blev jag så glad när det hux flux stod en blomma på mitt bord. Den hade jag fått av Inger för att jag varit elektriker-assistent.  Här kommer lite bilder från min braiga dag:












































































































På Snaps försökte denna lättklädda man att locka ner människor i källaren ;)





























Luftballong över min radhuslänga

2 kommentarer:

BP sa...

Cool tisdag!!! Killen i y-fronts borde ha skjutits...

PS. Visst är Snaps ett kanooooonställe. DS

Susanne sa...

Hahaha, du är så himla rolig =)