onsdag 16 juni 2010

Måleriet fortsätter....

Idag var det dags att ta den övre halvan av mitt och Cs hus. Vi kallade in den tuffast av de tuffaste nämligen Katrin. Hon är en SuperQvinna. jJag ska nog själv slå mig lite på bröstet. Jag klättrade upp till den allra högsta punkten, det var så högt så jag såg faktiskt till Mariannelund. Väl däruppe så målade jag panelen.
Idag var vi 4 målartjejer och eftersom Katrin är modigast, fick hon klättra upp på förstukvisttaket. I all röra så glömde jag fota hennes bravader, men när strykning nr 2 ska utföras ska jag vara beredd med kameran. Ni bara måste se hennes bravader, när hon står på en målarbock på förstukvisten. Svindlande eller hur....
Tusen tack till Katrin och Kristin

1 kommentar:

BP sa...

1. Är ni bara tjejer i ditt område?
2. Ni är skitduktiga.
3. Hade inte ens klivit upp på första steget på stegen.