torsdag 17 november 2011

De är mycket nu...

Har precis satt mig ner efter en låååång dag på Bostadsrättsmässan. Fötterna dunkar av smärta, men efter ett fotbad så kommer de vara som nya.
Igår arbetade jag på ett seminarium där det var ca 250 personer och efter det var det hockey, säger bara Tjohoooo efter den matchen =)
Imorgon kväll ska bästas Cee firas i efterskott med ett hemlig "äventyr". Måste vila fötterna lite mer imorgon så att de orkar med morgonkvällen.
Bilden nedan är från "grann-montern", tur att jag inte arbetar där, för de hade aldrig fått upp mig där ;)

4 kommentarer:

Sussi sa...

Låter som en spännande mässa! När det klättrar folk i taken så gör det ju det :)
Jag hade nog helst hållt mig på marken jag med ;)

BP sa...

Att stå på en monter är ett helvete. Känner igen känslan av ben som växer genom huvudet på en, å då spelar det faktiskt ingen större roll om man har bekväma skor eller stilettklack.
Vila upp dig imorgon så att du orkar hela natten lång;-)

Anneli sa...

Men det låter som att det är mycket kul också :) Gick ju bra i hockeyn i alla fall.

jessica sa...

Bostadsmässan har jag aldrig hört talan om haha se så insatt jag är i Sverige hehe.

Ang barnen läsa, det var inte läxläsning.. =) det var dom yngsta som "låtsades" läsa =) och blev super arga när den andra läste högt haha. =).

Hoppas du får en bra dag. kram