onsdag 23 november 2011

En annorlunda jul del 1

Har insett att det kommer bli en annorlunda jul i år, så det kommer bli en följetong här på bloggen fram till Jul. Klappar, julkort, papper och snören är inköpta. Idag blev inte min kollega G glad, när jag slet fram min svarta julstjärna på fot ;)
Har även laddat ner en App som man tänder adventsljusen till julmusik. Mina kollegor kommer jubla av förtjusning när jag ska tända ljus och spela musik varje fredag.

Appen heter Adventsljusstaken i Appstore

8 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO sa...

Tack för dina ord om mina tavlor=)

Låter som en kul app!
Jag måste ta och kolla runt på lite julappar. Klat man vill ha lite stämning även i mobilen=)

Helen.HUSnrNIO

Pankis sa...

Jag tog ner en app jag med igår. Melodikrysset. Hihi...

Stattinskan sa...

Jul är en allvarlig sak ;-)Jag har inte ens börjat med varken advenstsstäd eller julklappstänk
Gomorron

Carina Sjölund sa...

Svårast med julen är... vad man ska köpa till barnen?
Blir svårare ju äldre dom blir!
Men någe ska man väl finna ändå :)
Kramen♥

Camilla sa...

Hahaha...är det jul, så är det ;)
Kram!

Mina dagar sa...

Gillar du julen...eller;);)

Kramelikram

4U2 sa...

Och jag har bara en enkel mobil ... utan appar men det gör inget för jag har ingen aning om vad appar liksom ... fixas! ;)

Ama de casa sa...

Åh! Dom kommer att bli SÅÅÅÅ glada, du är omtänksam du :-D