torsdag 8 december 2011

Kanondag

Idag var jag på kontoret och har fått träffat mina fantastiska kollegor. Jag har så himla roliga kollegor och det är en fröjd att komma till arbetet och träffa dem. Förutom glädjen över att träffa mina kollegor, har jag fått en massa gjort. Min Do-To-Do lista bestÅr av en massa post-it lappar på min PC och idag försvann det en massa. Har bara 6 st rosa post-it lappar kvar på PC som ska fixas under morgondagen.
Post-it är en misslyckad uppfinning som blev en världssuccé, är du nyfiken hur det gick till så klicka här.

En sådan här har jag, tjusig eller hur....

3 kommentarer:

Jenny sa...

Den är fin. Din post-it maskin.

BP sa...

Tycker också om ditt Post-it hjärta och låtsas att det inte är rosa utan cerise;-)

Madlar sa...

Läckert. På mitt skrivbord, i ett litet plasttråg ligger postitbuntar, pennor, sudd o gem i en enda röra.