onsdag 14 december 2011

Steninge Slott

Idag var jag, min älskade syster L och min gudson M på Steninge slott. Började med en fantastisk god jultallrik och sedan var det dags för Julmarknad. Julmarknaden var inte så stor men de har rätt mycket övrig shopping.
Köpte 4 bonusklappar till R och Mamsegull. Till mig själv köpte jag 2 julbockar, korg, 2 ljuslyktor, julkortshållare i form av ett stort hjärta. godis, servetter. Har inte hunnit packa upp allt ännu, bara klapparna som nu är inslagna.
Nu ska jag chilla lite, sedan ska jag packa upp dagens inköp och placera ut dem.

Julbockar och ljuslyktor

Nostalgi-godis, minns ni?

7 kommentarer:

Mallan sa...

Zig Zag minns jag, men de andra känner jag inte igen :-)

Jenny sa...

Tror minsann jag ska införskaffa mig en julbock. De är fina.

BP sa...

Kul att ni kom iväg till Stening Slott och att du/ni shoppade loss!!! Speciellt ett roligt brejk för L tycker jag!

Marie sa...

,,,, nostalgigodis - skithäftigt. Det smakar fortfarande i munnen.

Carina Sjölund sa...

Visst minns man dessa askar, speciellt zig zag.Men asken såg lite annorlunda när jag var liten, men innehållet är nog det samma :)
Kramen♥

Agneta sa...

Åh! Jag minns Zig Zag, men visst såg den lite annorlunda ut?

Ama de casa sa...

Åh! Visst minns jag dom!

Grattis i efterskott förresten :-)