lördag 11 februari 2012

Jobbig barndom?

Bilden har jag lånat från Ls logg på FB.

12 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Sv: tack för kommentar! Dig kan man lita på! ;)))
Men attans vad flitig du varit, 19000 steg är inte illa..
Ha en skön kväll!

Kram :D

Anneli sa...

Elakt,men tyvärr säkert sant. Tycker bara synd om dem som ska jobba där också....

BP sa...

Väldig makabert! Tyvärr sant efter allt man läser om Carema i tidningarna. Bär att inte åldras så att man hamnar på hemmet...

Mallan sa...

Nej men usch, fy så hemskt! Hoppas inte det ligger någon sanning bakom den..... Kram

Hovdamen sa...

Ha, ha, kul faktiskt om än tragiskt.

Kram

Viktkamp sa...

klockren!!!! =)

Kramar

curlingmamman sa...

Haha, underbar :) kram

Stattinskan sa...

Tycker att den där reklamen var snudd på icke rumsren. Måtte jag inte hamna hos dom när jag blir skröplig!
God morgon :-)

Nenny sa...

Haha. =)

Maria sa...

Den var bra :)

Ha en go söndag :)
Kramar Maria

Joanna Björkqvist sa...

Haha! Egentligen är det ju inget att skratta åt, men jag blir ändå alltid lite imponerad av folk som har sådan humor att de gör sådana här saker.

Jag ler även åt alla Reinfeldtbilder som cirkulerar apropå att han tycker folk ska jobba tills de blir 75. Ofta väldigt fyndigt och roligt och lite elakt, förstås! ;)

Kram!

Jess sa...

Hahaha! Carema har det tufft nu, med all rätta!