tisdag 7 februari 2012

Träningsstim

Vilket träningsstim jag är inne i =) Igår blev det Spinning igen och idag Cirkelträning, trivs som fisken i vattnet med all träning på Huddingehallen, de har kanonbra instruktörer och en massa rolig pass. Ångrar inte en minut att jag bytte anläggning.
Idag kom min syster hem från sjukhuset och hennes inopererade Shunt verkar fungera bra, nu hoppas vi på lugn och ro så att L kan samla ny energi, så att hon är på benen igen snart.

Kettlebells-övningar ingick in Cirkelträningen

13 kommentarer:

BP sa...

Dom där kettlebells ser ut som små, söta nyckelringar. Ursnygga - som nyckelringar alltså;-)
Ja håller verkligen tummarna för L att det äntligen, äntligen går ått rätt håll!!!

Mallan sa...

Haha, inte undra på att du frågade om jag använde stegräknare :-) Kram

♥ Carina ♥ sa...

Duktiga du! Vilka gulliga kettlebells :)
Hoppas hoppas hoppas din syster får må bra nu!
Kram

curlingmamman sa...

Imponerad är jag, vad duktig du är! kramis

Jenny sa...

Skönt med floooow. Och skönt med lillasyster oxå!

Camilla sa...

Hmm...och min träning gick åt pipsvängen efter min förkylning.
Skönt att shunten verkar fungera bra på syrran.
Kram!

Carina Sjölund sa...

Vilken hurtbulle du är :)
Men att få träna mår man gott av! :)

Hoppas din syster får må bra nu!
Kramen♥

jessica sa...

Jag vill också spinna haha =) Ska börja gå igen nu när man haft lite rast från promenaderna =).
Ha en bra dag =). kram

Anna sa...

Fina färger på redskapen, roligar o träna då kanske?

Jag ska komma igen snart, snart! Kram

Pernilla sa...

Härligt med motion och bra jobbat Susanne!

Sussi sa...

Kul att du trivs så bra på nya..

Jess sa...

Bra att du kommit in i träningen och toppen att din systers shunt fungerar!

Mary sa...

Vad duktig du är! :)