lördag 3 mars 2012

Mot Uppsala

Runt lunch åker jag till Uppsala. Min brorson som fyllt 15 år ska firas och då passar jag på att se lite av Uppsala innan det är dags för kalas. Uppsala har jag åkt igenom hur många gånger som helst, så nu ska jag "göra" Uppsala innan det blir kalas i Örsundsbro. Har bokat hotellrum på Uplandia, så imorgon väntar en lång hotellfrukost. Den ska njuta av, bor ganska mycket på hotell i tjänsten, men då är jag på väg hela tiden så jag glömmer att njuta av frukosten. Ha det gott i det vackra vårvädret. 


14 kommentarer:

Lippe sa...

Hälsa till Uppsala!
Du kommer få en toppendag, den staden är så mysig och det finns massor av roliga udda affärer!

Petra sa...

Ha det suveränt i Uppsala.
Kramar

jessica sa...

Ha det super där =) kram

Joanna Björkqvist sa...

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Tack för att du tittar in hos mig och skriver fint i min stora sorg - det värmer mitt hjärta mycket! Varm kram!

BP sa...

Uppsala är en toppen stad! Njut av atmosfären i det underbara vädret!

madelein - mamma till sex sa...

Hoppas det blev ett trevligt kalas och att hotellfrukosten heter duga!

Mallan sa...

Ja hotellfrukost är förbaskat gott :-) Kram

Sussi sa...

Välkommen till min hemstad :)
Hoppas du fick det mysigt. Det finns en hel del att tippa på här..
Kramisar

Sussi sa...

haha inser precis när jag trycker på publicera kommentar att det står tippa istället för titta. Nu vet du vad jag tänkte skriva i alla fall ;)

Malla sa...

hoppas uppsalaresan är finfin! jag har aldrig varit där.

curlingmamman sa...

Uppsala är jättemysigt och strosa vid vattnet, hoppas du hade det bra :) kram

Camilla sa...

Då kan du ju passa på att hälsa på min lillebror också ;)
Han bor ju också i Uppsala :)
Ååå,hotellfrukost som är SÅÅÅ gott.
Kram!

Carina Sjölund sa...

Hoppas ni har en underbar helg :)
Kramen från ett soligt norrland♥

BM sa...

Vinkade till dig igår när vi åkte förbi Segeltorp. Såg du det? ;)

Kram finaste Susanne <3