måndag 2 april 2012

Aprilmåndag

Vad händer en vanlig måndag i mitt liv, jooo

  • Ögonbrynspiff, drog med mig kollegan M som fick ursnygga ögonbryn. Tack Vickan på Arnalids, du är grym på att fixa snygga ögonbryn.
  • Träffade Sötaste Moa med sin mamma Fina Elin.
  • Arbete dagen lång.
  • Dagen avslutades med ett hårt spinningpass med bästa Cee.
Så kan en helt vanlig måndag se ut, bloggtorka? ja lite ;). Har en hel del nostalgi som jag ska blogga om när jag är lite piggare.
Ha en fortsatt trevlig måndag. All kärlek till er <3

2 kommentarer:

BP sa...

Du har ju ändå varit med om en hel del ser jag.
Såg dig gosa med en bebis. Hade inga (!!!) glasögon på mig och såg inte ens Elin. Frågade C senare vems bebisen var. Då sa hon Elins. Suck, nu har jag missat henne två gånger. Borde nog sätta på mig ögonen;-)

Bloggtorka - ja den drabbar en före eller senare. Å dina tankar är ju kanske inte direkt "fokuserade" på bloggen. Men konstigt nog så hjälper faktiskt både bloggen och att kommentera om man har det jobbigt/motigt. Man skingrar tankarna på något sätt. Så är det för mig iaf.

ZtorZillen sa...

Du har vunnit en deo från Nivea, spana in min blogg, maila mig dina kontaktuppgifter så får du snart ett smakprov så att säga ;)