fredag 27 april 2012

Värsta dagen i hela mitt liv

I dag är den värsta dagen i hela mitt liv. Vi ska ta ett sista farväl av min älskade Lillasyster Lisa.
Saknaden är fortfarande enorm och kommer då och då på mig att jag tänker: det här måste jag ringa och berätta för Lisa och så finns hon inte där =´( Kommer att sakna all kärlek, stöd, peppningar och mycket, mycket mer ifrån min älskade lillasyster. 
Ta hand om er kära bloggvänner <3

Den här bilden älskar min Lillasyster. Hon är på sin "lekisexamen".

18 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag tänker på dig idag.
Styrkekramar i massor...

Gafflan sa...

Ta hand om dig också!
Stor kram

Joanna Björkqvist sa...

Vilken underbart fin bild på din lillasyster. En sån fin lillasyster ska finnas så mycket längre! Minst fyrtio år till. Helst femtio.

Jag har fortfarande inte orkat se några bilder på min bror när han var barn, för det gör för ont. Jag vet att jag har honom i mina album, men jag kan inte titta på dem. Det är för mycket MIN STOREBROR då. Inte bara den vuxna mannen som han blev sedan...

Jag hoppas att begravningen blir det ljusa minne som den behöver få bli. Jag grät mig igenom hela ceremonin, men prästen var fantastisk, låtarna som solisten sjöng tänkvärda och vackra och kyrkan var full av vänner som älskade min bror nästan lika mycket som vi i familjen gjorde. Det märktes tydligt och det värmde mitt värkande hjärta mycket.

Tänker så på dig idag och skickar många, många tankar till dig.

Varmaste, medkännande kramen!

Anna sa...

Tänker på dig/er idag ♥
Kan fortfarande vilja ringa till pappa som gick bort för snart ett år sedan, de tar tid :(
Kram

Malla sa...

Stora stora tröstande kramar från mig!!

Jeanette sa...

Ta hand om varandra.
Många kramar <3

BM sa...

Massa kärlek och kramar till dig finaste Sus!
Önskar att jag kunde ge tillbaka lite av den styrkan du har gett mig.

Joanna Björkqvist sa...

Nu är det över. Jag har varit med dig hela tiden.

Önskar dig en riktigt fin kväll med idel ljusa tankar om din syster.

Med kärlek
Joanna

Annica sa...

Styrke-kramar i massor! <3

BP sa...

En varm och tröstande kram från mig med. Joanna har kommenterat så fint och medkännade. Behöver inte tilläga mycket där. Solen sken iaf på dig och din familj, det skänkte kanske lite ljus i mörkret.
Kram

thejeanettishway sa...

vilken härlig bild och vilket rött underbart hår :)

kram till dig fina zuzz ♥

hoppas solen skiner hemma på din gata idag - här ser ut å bli en ¤ -ig söndag//

dianasdrommar sa...

Åhhh, det gör ont i mig, tänker på dig.Har själv något sorgligt som jag måste göra idag! kramar i massor finaste Susanne från Diana

Camilla sa...

Hoppas att begravningen gick bra.
Förstår att det var din värsta dag i ditt liv. Jag kan inte ens tänka tanken på att förlora någon av mina syskon.
Tänk på att minnet lever!
Kramar i massor!

Jess sa...

Så fin bild på din syster.
Skickar dig de varmaste kramar!

Västgötskan sa...

Massor med kramar till dig! :-(

♥♥♥

Carina Sjölund sa...

Kramar om♥♥♥

Laila sa...

En stor stor kram till dig!
Jag hoppas det blev bra och att du får ett riktigt fint minne av alltihopa.
Det betyder också väldigt mycket mitt i sorgearbetet. ♥

Anneli sa...

Kram, bara....