tisdag 8 maj 2012

Har fått en utmaning från Johanna

 


  • När njuter du som mest?
  • När jag får umgås med nära och kära.

  • Vilket är det vackraste ord du vet?
    Kärlek
  • Vad i ditt liv har varit det som krävt mest av dig hittills?
  • Min älskade lillasysters sjukdom och bortgång

  • Vad i ditt liv har förvånat dig mest hittills?
  • Det finns inget som förvånar mig längre

  • Har du någon dröm som du inte uppfyllt ännu, i så fall vilken?
    Lyxhustru
  • Vilken är den bästa bok du läst?
    Läst så många så jag kan inte välja
  • Vad lyssnar du på för musik?
    Rock
  • Beskriv dig själv med fem ord!
    Djurgårdare, bästa mamma/moster/faster ;). partypingla, lite knasig, omtänksam
  • Hur mycket i livet tror du sker av en slump och hur mycket ingår i en större plan (t ex Gud har bestämt eller ödet vill si eller så)?
    Knepig fråga, så den hoppar jag
  • Vilken är din favoritblomma?
    Hortensia
  • Vad har du för planer inför sommaren?
    Njuta av sommaren

  •  

    Nu ska jag tydligen hitta på 11 nya frågor som 11 bloggvänner ska besvara och det uppdraget ber jag att få återkomma om.

    5 kommentarer:

    dianasdrommar sa...

    Kul att veta lite mer kram Diana

    Carina Sjölund sa...

    Alltid kul att få veta mera om sina bloggvänner :)
    Kramen på dig♥

    Ama de casa sa...

    Det var en rolig utmaning :-)

    BP sa...

    Rolig lista, som jag ju också gjorde. Gillar dina svar också. Å Partypingla, ja det är du verkligen!

    Anneli sa...

    Lyxhustru??? Allvarligt? :)