onsdag 5 september 2012

Vad gjorde du på lunchen idag?

Jag arbetar hemifrån idag och skulle "bara" gå ut i förrådet för att hämta posten och möts av denna syns (se bild). Min son eller rättare sagt hans pappas son (som är oxå är väldans klumpig) skulle bara hämta ett par saker i förrådet i morse och då hände en liten sak som han inte märkte av. R välte en 5 liter färgburk där "någon" (R är målare) inte satt fast locket ordentligt, så under ca 5 timmar rann färgen sakta ur burken rätt ut på trägolvet i förrådet. Om ni undrar så har jag tillbringat ca 30 minuter av min lunch till att torka färg. Grrrrrr


4 kommentarer:

Joanna Björkqvist sa...

Åh nej.... Fy tusan vilket elände...

Hoppas du fick i dig lite mat också...

KRam!

Herr Nilssons Fru sa...

Ich de där såg inte kul ut, inte ens om de inte varit lunch:( hur gick de med trägolvet kan man undra. Hoppas du fick upp o väck allt.

Kramiz

kattiiiiss sa...

Men oj!!
Riktigt tråkigt :-/
Hoppas att du fick i dig mat så att du orkar hela eftermiddagen!

Kram

Osloskånskan sa...

Jag hade smällt av....!