måndag 3 februari 2014

Massa förberedelser

Denna vecka ansvarar jag för två Events. Det ena är är i morgonkväll och är ett nätverk med Unga Talanger. Imorgon är det första Nätverksträffen av fem för 2014-års grupp. På torsdag har mitt företag bjudit in studenter för bl a föreläsningar. Det kommer 42 studenter och 22 av mina kollegor är med och berättar vad vi egentligen gör ;)
Så idag har det varit massor av förberedelser. Bl a har vi införskaffat priser till tävlingen Gissa Material. 
 På bilden får du en liten smygtitt på 1:a priset ;)


6 kommentarer:

BP sa...

Alltså när jag såg bilden trodde jag först att jag skulle få gissa materialet;-)

Soffie sa...

Å vad roligt för dej att ordna det, hoppas det blir jättebra,

anettan sa...

vad spännande, men vad jag blev nyfiket på vad det är på bilden. Kram Anette

Bloggande 4barnsmamma sa...

Kikar in... önskar en fin onsdag:)

Jenny sa...

Hm. En frustrerande sneakpeek.
Låter jättekul och inspirerande det du har framför dig!

Susjos sa...

Spännande, men va e det??